لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: می دانم جوان ام و این مسئله را همه می دانند اما من هم هر روز در حال پیشرفتم

پیرلو: می دانم جوان ام و این مسئله را همه می دانند اما من هم هر روز در حال پیشرفتم

یوونتوس امشب توانست با نمایش قابل قبول تر و رسیدن به یک برتری مهم برابر دینامو کیف رضایت تیفوسی های خود را جلب کند، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری بعد از بازی تاکید کرد که نمایش یووه هر روز بهتر میشود.

 

شما نمی تواند برای همیشه و در همه دقایق صاحب توپ باشید، احتمال دارد برای پنج و یا شش دقیقه نیز تحت فشار حریف باشد و رقیب شما را با نمایشش ازار دهد، انها سعی کردند گل مساوی را بزنند، من هرگز ندیدم که کسی بتواند برای کل نود دقیقه بر بازی سلطه داشته باشد به ویژه در لیگ قهرمانان، برای بازی و رویکرد شاگردانم خوشحالم. نمی دانم حرف دیروز مرا چه کسی جور دیگری برداشت کرد، می دیدم که برخی همواره سعی دارند که از حرف هایم برداشت مناسبی نداشته باشند. من انچه که پیش رو ست را می بینم ان هم با حرفه ای که دارم، می دانم که جوان هستم و این را بقیه نیز می دانند اما منم هم هر روز در حال بهتر شدن و پیشرفت هستم، همه بازی ها مهم هستند نه برای رده بندی بلکه برای پیشرفت تیم ما، ما به یک بازی خوب مانند دیدار امروز با دینامو نیاز داشتیم،از حالا به بازی های اینده ابتدا دربی و بعد بازی برابر بارسا فکر می کنیم، ما به یک نشانه مثبت که ان را از درون احساس کنیم، نیاز داشتم.

 

موراتا

 

او را به خوبی می شناسیم، مسیر رشد را به خوبی طی کرده بود، از همان ابتدا که به اینجا امده بود و بعد از این تیم رفت و حالا که دوباره اینجاست، او در لندن و مادرید نیز رشد زیادی داشت و حالا در اینجا احساس می کند در خانه است، ازاد و راحت بازی می کند از بازی از نمایشش و از بودن در این گروه خوشحال است، زمانی که از نظر ذهنی ازاد و راحت باشی کیفیت تو دو چندان میشود و در زمین ویژگی های خود را بهتر نشان می دهی، ما به قیمتی که بود او را می خواستیم و حالا از داشتن او بسیار خوشحالیم.

 

بازی با بارسا

 

من احساس می کنم که اماده ام، بازی های اسان تری نیز وجود دارند اما دیدارهای هستند که باید به عنوان مربی به ان فکر کنی، امیدوارم که در بهترین شرایط باشیم، بازی هایی که شما باید با نهایت تمرکز به ان وارد شوید و این چالش های مهمی در طول فصل هستند، ما مطمئنا به بارسا خواهیم رفت تا بازی خودمان را برای پیروزی انجام دهیم، اما پیش از ان دربی هست و باید برای این بازی تمرکز کنیم و بعد به بازی سه شنبه اینده فکر کنیم.

 

کیه زا

 

برای او خوشحالم، به این نمایش و گلزنی نیاز داشت، به او گفتم که نباید او را سه بار برای بستن فرصت و رسیدن به شرایط گلزنی در دیدار صدا کنم، باید او هیمشه حاضر باشد، برای همه بازی ها و در تمام دقایق، او پسر خوبی ست و بازیکن خوبی که من امروز واقعا برای او خوشحالم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: